KONTAKT Z NAMI |
Najtańszym i PREFEROWANYM sposobem skontaktowania się z nami jest internet. Można także skorzystać z klasycznych metod. Oto adres:
ProScan |
Jaskółcza 8/1 |
44-100 Gliwice |
Polska/Poland |
tel. 32 238 80 97 |
można dzwonić w godzinach 9:00-17:00 w dni robocze |
[email protected] |
INPOST Paczkomat GLI39M Kosów 15 Gliwice |
Detektor do naprawy można dostarczyć pocztą, przesyłką kurierską lub do paczkomatu. Należy zadbać o właściwe zabezpieczenie przesyłki przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Ubezpieczenie przesyłki jest opcjonalne, wg woli zlecającego. Zwrot sprzętu drogą wybraną przez zleceniodawcę, na jego koszt. Preferujemy spedycję poprzez Pocztę Polską lub firmami kurierskimi (DHL, UPS, FEDEX itp). Na życzenie możliwa jest także wysyłka przez INPOST (wysyłka do nas poprzez INPOST paczkomat GLI39M Kosów 15 Gliwice - proszę podać wówczas SWÓJ nr komórki).
Wysyłając sprzęt prosimy o zapoznanie się z wątkiem: Co zrobić by naprawa była jeszcze tańsza i trwała krócej
Dostarczanie i odbiór osobisty sprzętu jest NIEPREFEROWANY. W szczególnych przypadkach kontakt osobisty jest możliwy, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym. Z tą formą wiąże się dodatkowa opłata (przewyższająca koszt przesyłki).
Zamawiając instrukcję obsługi lub podzespół należy podać dane adresowe oraz określić formę płatności.
Forma płatności do indywidualnego ustalenia.
Akceptujemy gotówkę, przelew, przekaz pocztowy lub opłatę za pobraniem (preferowane).