Witam!
Mam problem z wykrywaczem bounty hunter discovery 3300 kupiłem go za nie duże pieniądze 350zł u znajomego,ostrzegał mnie że sie psuje lecz go kupiłem.Nie zapoznałem sie z nim dobrze gdyż nie posiadam instrukcji
Mam takie problemy:
1.Pokazuje rózny stan baterii raz są 2 kreski a raz 3
2.Gdy wykopałem rzecz myślałem że to kawałem żelaza
a to było drewno (patrzyłem dokładnie 100% drewno)
3.Szukałem i miałem w 1 ręce saperke a w drugiej wykrywacz i zaczęło piszczeć to była saperka a ona było około 1m obok cewki a czasami jest tak że muszę przyłożyć saperke do cewki tak 10 cm bo nie czuje.
Gby ktoś posiadał taki wykrywacz lub miał i mógłby mi powiedzieć jak się go ustawia
Jeżeli mógłby mi ktoś powiedzieć czy to wina cewki bo nie mam pojęcia jestem jeszcze amatorem i się nie znam.
Mam problem z wykrywaczem bounty hunter discovery 3300
Re: Mam problem z wykrywaczem bounty hunter discovery 3300
Witam.
Ad. 1) Zapewne kiepskich baterii Pan używa i do tego pracuje bez słuchawek.
Ad. 2) Z opisu nie wynika, ze wykrywacz reaguje na ten kawałek drewna. Jak kiedyś wykopałem szklankę (całą - mam ją do dzisiaj). I co?
Ad. 3) Nie musi być związku pomiędzy saperką, a fałszywymi sygnałami. A wykrywacz na dyskryminacji ma prawo nie widzieć saperki (ustawionej pionowo).

proscan
Ad. 1) Zapewne kiepskich baterii Pan używa i do tego pracuje bez słuchawek.
Ad. 2) Z opisu nie wynika, ze wykrywacz reaguje na ten kawałek drewna. Jak kiedyś wykopałem szklankę (całą - mam ją do dzisiaj). I co?
Ad. 3) Nie musi być związku pomiędzy saperką, a fałszywymi sygnałami. A wykrywacz na dyskryminacji ma prawo nie widzieć saperki (ustawionej pionowo).
Jeśli chodzi o mnie, to wykracza to poza darmowe porady. Instrukcję można kupić u mnie.mógłby mi powiedzieć jak się go ustawia
Czyja wina? Na pewno Tuska. Chociaż ostatnio to Bufetowa wszystkiemu winna.mógłby mi ktoś powiedzieć czy to wina cewki
proscan
BOUNTY HUNTER Discovery 3300 Problem
FILM PRZEDSTAWIAJĄCY PROBLEM