Co wybrać do 1300PL. Proszę o pomoc

Pisz jeśli masz na oku jakiś wykrywacz (np. na allegro - podaj link) lub nie wiesz na co się zdecydować. Im precyzyjniej sformułowane pytanie, tym precyzyjniejsza odpowiedź. Przed zadaniem pytania należy samemu odrobić zadanie domowe (zapoznać się z ofertami dealerów, skorzystać z wyszukiwarki, przeglądnąć inne fora itd).
ODPOWIEDZ
Boromir

Co wybrać do 1300PL. Proszę o pomoc

Post autor: Boromir »

Witam wszystkich poszukiwaczy skarbów mam pytanko związane z wyborem wykrywki, jestem w tych sprawach zielony.Poszukuję coś co było by dobre na kolorową drobnicę jak i na średnią militarkę tak do 1.5m zasięgu.A do tego mam na swojej działce zakopany mały skarb o którym powiedzał mi dziadek są to srebne monety w worku skórzanym zakopane na jakimś metrze głębokości ale działka jest dość durza i nie wiem w którym miejscu. proszę o pomoc wybraniu czegoś sęsownego i nadającego się do moich potrzeb ,może być urzywka i najlepiej gdzie taki sprzęt znaleść? :D
pablo11

Re: Co wybrać do 1300PL. Proszę o pomoc

Post autor: pablo11 »

polecam whites 5900/6000 to dobry sprzet do twoich potrzeb a na glebsze zakopy to whites tm 808, nie chce mi sie opisywac wszystkich jego zalet znajdziesz w wyszukiwarce lub na www.google.pl pod haslem whites 5900 lub 6000 pozdr
:D :D :D :D :D :D :D :D :D

i zycze powodzenia z tym skarbem
Boromir

Witam pablo ale gdzie takiego whitesa 5900/6000 znależć czytałem o nim i mi się podoba ale ciężko go znależć na ogół wszyscy zciągają ze stanów a ja tam nikogo nie mam i nie bardzo wiem jak się za to zabrać pozdrawiam #-o
pablo11

Post autor: pablo11 »